Σελίδες

Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Ανακύκλωση με το ...βελονάκι!


Ποιός είπε πως τα άδεια μπουκάλια πάνε για πέταμα; Εγώ προσωπικά ανήκω σε αυτούς που λυπούνται να τα πετάξουν, ακόμη και σε κάδο ανακύκλωσης! Είναι είδος πολυτελείας που δεν μπορούν -ευτυχώς - ακόμα να το αντικαταστήσουν εντελώς με το πλαστικό. Οπότε όσο υπάρχουν ας τα "σεβόμαστε" 
Θέλοντας λοιπόν να κάνω μια εφαρμογή στην προηγούμενή μου ανάρτηση "Γλυπική με το βελονάκι" πήρα αυτό το απλό απλούστατο μπουκάλι και το έντυσα. Είναι κατά τη γνώμη μου και όμορφο και χρηστικό αφού το κορδονάκι στο λαιμό του, λύνεται και πλένεται!
Οι οδηγίες είναι οι ίδιες με το μοτίφ στην ανάρτηση "Γλυπτική με βελονάκι" εδώ, απλώς μεγάλωσα το μοτίφ μέχρι να αγκαλιάσει το μπουκάλι, έπλεξα μερικές σειρές άρριχτα γαϊτανάκια στη βάση για να είναι πιο σταθερό έπλεξα και ένα κορδονάκι για το λαιμό και...έτοιμο!






3 σχόλια:

  1. καλα, μ εχεις αφησει αφωνη!!!!!!!!!!!!!! τα πιο θερμα μου συγχαρητηρια!!!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σ΄ευχαριστώ πολύ... μούλειψες!!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αλήθεια είναι ότι τα κρατάω και εγώ τα μπουκάλια, γιατί όλο και κάτι λέω θα μου χρειαστούν! Μου έδωσες μια ιδέα την οποία θα την υιοθετήσω... Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή